ان روز که گذشتی....


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                                                      

 

آن رو که از کوچه گذشتی به تو گفتم                                  دلداده ام و مست و خرابم   

                                   

                                             ساقی به شرابم نظری کن        

 

آن روز که از کوچه گذشتی به تو گفتم                                من ابی ابم خوشحالی نابم

    

                                             بر قحطی خوابم گذری کن

 

آن روز گذشت و تو گذشتی                                             صد روز دگر بار گذشت و تو گذشتی

                                              اما نه نظری    نه گذری



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت22:15---3 مرداد 1391
سلام اجی جونم وبت قشنگه خوشحال میشم به وبه منم سر بزنی اگه خواستی هم لینک کنیم

دخترغم
ساعت0:22---1 خرداد 1391
سلام نیلوفرخانوم وبلاگت

عالیه آجی

من لینکت کردم

مرسی که به من سرزدی دوباره هم بیاپاسخ:سلام عزیزم لطف داری حتما!!!


مــــــژده
ساعت9:26---31 ارديبهشت 1391
سَــ ــلامـ

مِـــرسی از حُضُـــورِتـپاسخ:خووووواهش میکنم عزیزم


tanha
ساعت22:19---30 ارديبهشت 1391
mamnoonam az nazaret nolofar jun
پاسخ:خواهش میکنم عزیزدلم


عاشق تنها
ساعت20:43---30 ارديبهشت 1391
سلام نیلوفر جان ممنون که بهم سر زدی من لینکت کردم توم منو با عنوان حسرت دوری لینکم کن

مرسی بازم بهم سر بزن پاسخ:حتما عزیزم با افتخار لینکت میکنم


عنایت
ساعت20:34---30 ارديبهشت 1391
همین که لینکم کردی دمت گرم...پاسخ:نه عزیزم هستم تا ابد

hony
ساعت16:29---30 ارديبهشت 1391
عزیزم لینکت کردم تو هم منو لینک کن اگه دوست داشتی...مرسی گلم....سهم من از تو...
پاسخ:عزیزم با افتخار لینکت میکنمممممم


ehsan
ساعت14:48---30 ارديبهشت 1391
salam azizam age tunesti ghalebesho avaz kon
پاسخ:حتما احسان جان به خاطر تو قالبو عوض کردم


hony
ساعت21:38---29 ارديبهشت 1391
slm azizam vebe zibai dari b manam ye sar bezan khoshhal misham.
پاسخ:حتما عزیزم سر میزنممممم


عنایت
ساعت18:29---29 ارديبهشت 1391
مرسی از این بلاگ خوشگل...

می نویسم بی قاب تا تو جانش بخشیپاسخ:عزیزم لینکت کردم با افتخاررررررر


mohammad
ساعت14:40---29 ارديبهشت 1391
azizam vebet kheyli ghashange age dost dashti linkam kon
پاسخ:با افتخاررررر لینکت کردم عزیزم


V@HID
ساعت14:24---29 ارديبهشت 1391
Ziba bod
Mer30

….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
خنـدیـدن یکــ نـیـایشــ استــ
اگر بتـوانـی بخنـدی،آموخـته ای که چگـونه نـیایشـ کنی!
هنگامـی که هـر سلولـ بدنـ تـو بخنـدد،
هـر بافتــ وجودتــ از شادی بلرزد،
به آرامشی عظیمــ دستــ می یـابـی...
★ پــســ بـخـنــد. ★
….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
….............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 20 / 2 / 1391برچسب:,| 21:49 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi